torsdag 30 januari 2014

Bi- and triceps

När jag kom in på gymmet visste jag att man skämtar inte idag. Det var skönt att ha en kompis med mig på gymmet som kunde kämpa upp de sista lyften. Vi tränade först triceps, började med close grip bench press. Redan då visste jag att armarna skulle vara aldeles livlösa efter träningen. Till näst gjorde vi triceps pulldown. Man märker att man får resultat när jag gjorde sista serien med hela packen dvs 80kg. Efter två triceps rörelser till började jag göra biceps. Armen såg otroligt stor ut när jag hade både bi- och triceps i pump. Träningen var allt vad jag tänkte att den skulle vara och lite bättre. Efter gymmet var det otroligt skönt att fara till mormor och äta. Jag har skaffat BCAA som jag dricker dagligen och jag tror att det har börjat hjälppa redan efter några dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar