söndag 26 januari 2014

Orka jobba

Jag har varit otroligt trött den senaste tiden. Har kanske lite för mycket göra och tänka på. Som tur finns gymmet man alltid kan gå till och få tankarna bort från allting annat. Bara låta musklerna arbeta och tänka bara på nästa lyftet. Igår hade jag legday och de värkande musklerna påminner mig om det hela tiden. Först squats, sista serien med 110kg. I deadliften gjorde jag lite längre serier med 100kg. I legpress fick man lasta ordentligt med vikter men jag orkade inte riktigt lika bra som de senaste gångerna. Sist gjorde jag superset med leg extentions och curls. Fötterna ville inte lyda mig efter träningen. Idag var jag så trött att jag inte orkade göra både chest och back så det får lov att bli en galen back workout imorgon. Jag satsade på övre delen av bröstet och gjorde mest incline rörelser för att få en bättre form på brösten. Somsagt blir det back imorgon och nu ska jag sova så man orkar imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar