fredag 3 januari 2014

Shoulders and traps

Morgonen var otroligt svår idag. Jag var trött och benen var aldeles livlösa, det tog ont att röra sig. Tröttheten ville inte släppa taget, i flera timmar orkade jag inte göra något vettigt. Motivationen var svår att hitta idag för att släpa sig själv till gymmet men till slut lyckades jag. Samma sekund jag satt foten in i gymmet försvann tröttheten och jag blev focuserad på dagens första serien, arnold dumbell press. Jag glömde allt annat och gav allting jag hade för varje lyft. Träningen var intensiv och givande. Tack vare det kunde jag ta det lungt ikväll och kolla på Elysium, en förvådnansvärt underhållande film. Imorgon är det gym och simning som står på schemat. Målet är att simma 200m på 3min15s innom en månad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar