måndag 13 januari 2014

Kylan kommer

De första kyliga dagarna har kommit och det märker man också när näsan börjar rinna och halsen blir lite sjuk. På morgonen var det inte så illa så jag bestämde mig för att fara till gymmet. Muskelvävnaderna i armarna blev idag söndrade. Det var skönt att vara på gymmet, lite människor på plats och snuvan och allting annat försvann ur tankarna. Det var bara jag och tyngderna. Punpen var galen och jag märkte att mina armar börjar se lite ut som riktiga armar. Senare på kvällen hade jag tänkt att göra cardio men skolarbetet och snuvan sade emot så det får lov att bli någon annan dag. Jag gillar vintern på ett sätt fast jag hatar kylan och mörkret. Man kan träna mycket för man kan inte göra så mycket annat på vardagarna, man kan ha bulk så att man blir stor till sommaren (förutom nu när testen är nästa vecka). Dessutom tycker jag mycket om alla varma vinterrätter. 
Här har ni en motivationsbild för vintern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar