lördag 1 februari 2014

Chest, back and calves

Igår när ja var på väg till gymmet visste jag att det kommer att bli en lång och tung träning. Första rörelsen, bench press med wide grip pullups genst efter, lyckades otroligt bra. Jag lyfte nytt maximi från bench press, 100kg 4gånger. I alla andra rörelser orkade jag också göra med större vikter än tidigare. Det verkar fungera att göra chest två gånger per vecka. Till slut dödade jag mina calves med två rörelser supersettade, det blev svårt att gå till omklädningsrummet när jag var klar. Idag ska det bli legday. Jag är taggad för att squatta stora vikter och förstöra mina fötter totalt. Jag bara väntar på den känslan efter ett galet träningspass när man sätter sig i bastun med sin shake och bara njuter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar