måndag 3 februari 2014

Headache

Jag hade focuserat på att göra shoulders stort idag. Efter upvärmningen började jag göra arnold dumbell press men redan efter två serier bultade det i bakhuvudet så hårt att jag måste sluta. Huvudvärken började på lördag när jag gjorde legpress med maxini vikter. Då kunde jag ändå göra träningen till slut men inte idag. Det ända jag kunde göra på gymmet var cardio och stretching. Jag kännde värken i huvudet långt efter träningen. Som tur åkte jag trots värken till fotbollsträningarna för när jag spelade försvann smärtan, eller glömde jag bara bort den. Inte har det kännts efter träningen heller så kanske det hjälpte. Efter träningarna talade vi en stund om kommande säsong, det är möjligt att om jag ännu orkar satsa på fotboll kan jag ren nästa sommar spela med representationslaget. Nu tänkte jag börja satsa lite mindre på gym och lite mera på fotboll så får man se var man står nästa sommar. Nu när jag talar om sommar börjar jag längta till det otroligt. Här är en bild från sommaren 2012 från stugan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar