onsdag 19 februari 2014

Tillbaka igen

Förra veckan blev det inte mycket tränande. Istället blev det festandet för hela slanten när det nu en gång var penkkis. Igår lyckades jag ändå ta mig själv i kragen och fara till gymmet. Det var chest and back som man började vardagen igen med. En veckas paus från gymmet hade ingen inverkan på resultaten. 100kg kom enkelt upp två gånger i bench press, men pausen kändes dock mycket illa i bröstet och ryggen när jag vaknade idag. Det var otroligt skönt att få köra för fullt inne gymmet igen. Senare igår kväll hade jag träningar. Det fanns inte någon bil på gården så jag bestämde mig för att springa dit(ca 2km). Sedan hade vi uppvärmningslänk med laget i 30 minuter. Under träningarna rullade spelet otroligt bra och jag dominerade på mittfältet. Efter att jag sprungit hem kunde jag med bra självkänsla titta på champions league. Idag hade vi också träningar som var helt okej. Och imorgon ska man satsa allting på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar